Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2008 17:04 - Чудо
Автор: ilieva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2460 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 03.11.2008 23:18


От горчилка вече ми присяда,
уморих се от несбъднати мечти.
Дори да искам - не мога да заплача,
не ми останаха сълзи.
Щастието вечно търся,
но потъвам в куп лъжи...
С болка във сърцето и усмивка се изправям,
напред, все някак, гордо продължавам.
Натоварена със бремето на миналите дни,
не спирам за нещо по-добро да се надявам.
И ето стават чудеса ...
без да търся те намирам,
с теб живота преоткривам.
Усмивката ми нейде там изгубена - ти върна,
мрачните ми дни - в смислени превърна,
душата лутаща се - нежно ти прегърна.
С какво заслужих те не знам,
но най-доброто от мене ще ти дам.






Тагове:   чудо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bimbo163 - Желая ти късмет. . . . И пак ще си по...
27.10.2008 19:45
Желая ти късмет....
И пак ще си послужа с мъдроси от векове:
Ангелите понякога са без криле и ние ги наричаме просто приятели.

Този човек, който обичаш в мен, естествено е по-добър от мене, аз не съм такъв. Но ти ме обичаш, и аз ще се постарая да стана по-добър от себе си.
М.ПРИШВИН
цитирай
2. анонимен - :)
29.10.2008 18:20
Здравей :) аз съм от тези които обичат само да четат такива произведения, а не съм от тези които могат да пишат (но не и на всеки му се отдава а явно на теб ти се отдава) а съм един обикновен психолог в напреднала възраст. Преди време се бях зачел в произведение "омръзна ми" и знаеш ли какво разбрах? Разбрах това, че в теб се таи самота, отчаяние а това може да го причини само някой който те наранил! И вече разбирам, че не си самотна и ти желая късмет. Обосновавам се на някой твои мисли : "в смислени превърна", "душата лутаща се - нежно ти прегърна", „С какво заслужих те не знам, но най-доброто от мене ще ти дам" – Тук ме навежда една мисъл - толкова ти дава, че ти не знаеш как да го вземеш и така го прави, че те кара да се чувстваш безумно щастлива – няма по-хубаво от това. Вярвай ми, че за периода 23.08 – 29.10 (два месеца) много малко хора могат да те направят така щастлива една жена след някакво разочарование (съдя по пациентите ми). Изхождам с тези мои приказки от тази позиция, че всеки тук пише на 90% в куплети от това което изживява ако не е така всичко по-горе написано са празни приказки. Желая ти късмет и попътен вятър в живота. И дано не съм бил отекчителен.
Уважавай за да бъдеш уважаван!
Обичай за да си обичан!
Всичко друго е от само себе си!
цитирай
3. анонимен - :)
03.11.2008 19:16
Здравей :) исками се да те питам от колко време си наранена,защото от стиховете ти разбирам че е от много време. Желая ти успех
цитирай
4. анонимен - :)
03.11.2008 19:16
Здравей :) исками се да те питам от колко време си наранена,защото от стиховете ти разбирам че е от много време. Желая ти успех
цитирай
5. ilieva - до анонимен
04.11.2008 01:45
Много пъти и много време. Когато даваш, а не получаваш, когато искаш, а нямаш, винаги си наранен. Но това сега няма значение, защото има някой, който ми "подари усмивка" :)
Успех и на теб
цитирай
6. ilieva - до аноминен 2
04.11.2008 01:51
Радвам се, че си се отбил в моята страница :) Определено не си бил отекчителен, ни най-малко :). С удоволствие прочетох това, което си написал. И ми е приятно, че човек с твоя професионален опит чете, това което пише тук :).
Наминавай, когато имаш време.
Приятна вечер и още веднъж благодаря за думите ти :)
цитирай
7. анонимен - :)
11.11.2008 13:35
Е как няма да наминавам. Чета всичко твое написано с интерес! Гледам няма нещо ново в което да се зачета и коментарите не са мръднали. Идва един момент в който се натъквам на едно невероятно филмче което аз лично гледах около 7-8 пъти (първия път, а сега съм го изгледал поне вече 100 пъти) и недоумявам, че едно филмче може да ме разчувства толкова много и да ти повдигне настроението, да ти подари една истинска усмивка - нямам думи просто! Виждам също, че някой го е правил за теб "За Кали от Марти" - бъди сигурна, че си много важна за този човек! Ако това е човека на сърцето ти трябва да знаеш, че е голям симпатяга - поздравявам те! Има нещо по-особено в това клипче. Опитай се да го разбереш! Направено е с много прицизност и много добре подбрани думички в който може да намериш някакъв смисъл и винаги ще го намираш при всяко твое по следващо гледане. Ще разбираш какво иска да ти каже някой (ако това цели разбира се). За да се постигне този ефект се иска доста усилия колкото и да ти изглежда простоватичко като серия от снимки. Мога само едно да ти кажа: ако този човек вземе да пише стихове тука трябва да знаеш, че ще ви смае - малко са талантите които го могат, а отделен е въпроса дали го правят. Хайде стига съм изпадал в разни дълбоки мисли а ще ви пожелая лека вечер и да се обичате!
цитирай
8. анонимен - .
12.11.2008 17:07
Никое щастие не е толкова хубаво, колкото онова, до което се стига с множество малки стъпки! Наслади се на всяка малка стъпка така, че сякаш тя е голямата ти цел! Успех!!! ПоЗдРаВи МаРтУшКо :)
цитирай
9. анонимен - .
18.11.2008 09:26
Мило Кали, Честит Рожден Ден! Приеми възрастта си и не плачи за миналото! Постарай се да оцениш възможностите си на момента и винаги ги ползвай. Сигорно е, че така ще останеш духовно млада и винаги ще откриваш нещо ново и интересно което да те вълнува. Проявявай твоята любов към хората до теб по-често и бъди по-сърдечна към тях и ще установиш, че хората около теб са по-добри и по-сърдечни. Пожелавам ти много щастие, любов и човека до теб да създава постоянно най-хубавото настроение за теб, което да не може да бъде създадено от никой от останалите! Да превръща болката ти в радост, радоста в успех, а успеха в празник. Проявявай твоето добро и доброто винаги ще присъства до теб! ПоЗдРаВи МаРтУшКо :)
цитирай
10. анонимен - .
19.11.2008 01:09
Когато осъзнаеш и почувстваш истинската си същност, тази, която следваш, ще добиеш увереността, че няма нищо невъзможно на този свят! ПоЗдРаВи МаРтУшКо :)
цитирай
11. ivani4kaaaa - mnogo e hubavo. . 4udno bih si poz...
01.04.2009 19:53
mnogo e hubavo ..4udno bih si pozvolila edna volnost da si napi6a na skaipa 4ast oti tvq stih 6te napi6a i ot kade sum go izvadila moje li ????
цитирай
12. ilieva - до ivani4kaaaa
01.04.2009 20:01
разбира се :)
няма проблем
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ilieva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 101212
Постинги: 42
Коментари: 107
Гласове: 835
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930